مقاوم ترین گوشی سامسونگ معرفی شد | معرفی گوشی xcover pro

معرفی برترین تکنولوژی های جهان و اختراعات جدید

مقاوم ترین گوشی سامسونگ معرفی شد | معرفی گوشی xcover pro

۶۰۱ بازديد

مقاوم ترین گوشی سامسونگ معرفی شد



مقاوم ترین گوشی سامسونگ معرفی شد

سامسونگ از عرضه گوشی جان سخت و مقاوم خود به نام ایکس کاور پرو "xcover pro " خبر داد . گوشی ایکس پاور پروی سامسونگ در زیر نمایشگر خود دکمه فیزیکی ندارد و همچنین مجهز به ناچ پانچی مقدار کمی حاشیه در قسمت بالا و پایین صفحه نمایش وجود دارد .
برندهای مختلف گوشی مدتی است که همگی گوشی هایی تولید می کنند که باطری آنها توسط کاربر غیر قابل تعویض است . سامسونگ بر خلاف سایر گوشی هایش ایکس پاور پرو را با باطری قابل تعویض عرضه میکند .
گوشی ایکس پاور پرد در مقابل نفوذ آب و ذرات دیگر نظیر خاک مقاوم است و همچنین در برابر افتادن از ارتفاع کمتر از 1/5 متر مقاوم است و در حین افتادن از این ارتفاع سالم میماند .

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی xcover pro


سامسونگ این گوشی را با صفحه نمایش 6.3 اینچی با وضوح 2400×1080 پیکس و فول اچ دی پلاس در نسبت 20:9 عرضه میکند .
یکی از مزیت های گوشی این است که در هنگام خیس بودن دست نیز یا هنگام کار با گوشی به وسیله دستکش باز هم به راحتی کار میکند و نیازی به خشک کردن یا درآوردن دستکش از دست نیست .
بعد از صفحه نمایش معرفی گوشی به معرفی دوربین های این گوشی میپردازیم .
ایکس پاور پرو دارای 3 دوربین که 2 دوربین پشتی که یکی 25 مگاپیکسل اصلی و دیگری 8 مگاپیکس اولتراواید است و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در ناحیه بالای نمایشگر روی قسمت پانچی قرار گرفته است .
در قسمت پردازشگر گوشی سامسونگ گلکسی ایکس کاور پرو میتوان گفت  از طریق چیپست Exynos 9611 بالیتوگرافی10نانومتری انجام میگیرد که دارای 8 هسته ( 4 هسته ی 2/3گیگاهرتز Cortex-A73 و 4 هسته  1/7گیگاهرتزی Cortex-A53  ) است .
پردازشگر گرافیکی این مدل از نوع Mali-G72MP3 است . رم ایکس کاور پرو 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت و ظرفیت باتری 4200 میلی آمپر ساعت است . این باتری توسط کاربر به راحتی قابل تعویض است .
گوشی ایکس پاور پرو دارای حسگر اثر انگشت درقسمت کناری گوشی که در داخل دکمه پاور تعبیه شده است میباشد

samsung galaxy xcover pro حدود 217گرم وزن و 10 میلیمتر ضخامت دارد . سیستم عامل گوشی نسخه 10 اندروید است و سامسونگ گفته که 4 سال پشیتبانی امنیتی و آپدیت های این گوشی را عرضه خواهد کرد .
این گوشی در اواخر همین ماه میلادی در 2کشور اروپایی یعنی فنلاندوسوئد با قیمت نزدیک به 500یورو فروخته خواهد شد و از عرضه آن به سایر کشورهای جهان خبری نیست .
معرفی گوشی سامسونگ گلکسی xpover pro
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.